vuxenmobbing

eller bloggmobbing, kalla det vad du vill.

läste i systers blogg och där hade en tjej kommenterat vad min syster har skivit. hon anklagade min syster för bloggmobbing. har man en blogg har man den för att man vill skriva av sig. visst kan det sticka i vissas ögon men jag får skriva vad jag vill. jag behöver inte skriva ut namn och det har jag inte tyckt att min syster gjort heller. att sen denna tjejen ger sig på min syster som mor har hon ingen rätt till. hon vet ingenting om vad som har pågåttt eller pågår i systers liv. det finns ingen som är den perfekta mamman. det som händer hennes son beror ju inte på hennes förmåga som mamma. det finns SÅ många andra saker som spelar in. jag ska inte skriva det här men det finns mycket. denna tjejen kan ju byta skor för en dag med min syster och se hur det är. det är lätt och säga att jag skulle aldrig har gjort så eller så men det är något du inte vet när du inte har upplevt det. det är väl tur att vi är olika. så tråkigt det skulle vara om alla hade varit likadana. denna tjej måste ha väldigt tråkigt liv som måste lägga sig i andras liv. man ska helst göra rent framför sin egen dörr. jag har svårt och tänka mig att denna tjej inte har några som helst bekymmer i sitt liv.

jag kom inte iväg på träning igår. jag höll på och somna i soffan när jag satte mig men så fort jag la mig i sängen så var jag så pigg. kan ha berott på bjön ferrys guld åk. det är inte lätt att sova när det är spännande.

nu får jag se om jag kommer iväg imorgon. de har lovat snö och jag jobbar till 18. jag är inte hemma förrän 19 om allt går som det ska. jag ska sen hem äta och byta om. svårt att hinna till 19:45. jag stressar var dag på jobb så det orkar jag inte på min fritid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0