syster sa

att jag skulle skriva. jag är ju snäll så jag gör som jag blir tillsagd.

Det händer inte mycket i mitt liv. eller jo det är väl som alla andra veckor. man jobbar sover och äter.

i torsdags fick jag äran att ha Marie som träningskamrat ( jag har ju ingen som vill träna med mig). Det kändes i helgen. vilket helsike jag hade att gå upp och ner i trappor. jag kunde inte vänd mig i sängen. Jag hade sådan träningsvärk i mage och ben, men skoj hade jag när jag tränade med henne. fick lite tips hur jag ska komma igång med jogging ( ingen där heller som vill träna med mig).

patricia har varit på 4 års kontroll. vi fick anmärkning på henne. hon fick göra om hörseltestet och syntestet. hörseltestet gick bra andra gången men inte syntestet. Det blir remiss till ögonläkare. Jag hoppas att hon ska slippa glasögon.

farligt med OS. jag sover inte som jag ska. jag stänger tv vid 23:00 men sen ligger jag och lyssnar på OS på radion. jag är så trött. idag vet jag inte hur jag ska göra. det är jaktstart i skidskytte och jag ska träna. träningen är ju viktigare. fast jag är så trött. jag började 07:00 idag. Jag ska gå till lunch så det är ju skönt. vill bara hämta min lilla älskade dotter och gosa med henne. hon är bara bäst i hela världen. jag är den lyckligaste mamman som har fått en sådan underbar dotter. jag får spara detta så jag kan läsa det när hon är tonåring.

jag retar mig så på vissa personer. att vissa människor tror att de är de enda som existserar. ledsen att säga det världen går inte runt EN person. dags att bli lite ödmjuk och kanske tänka lite på sina medmänniskor.

jag är så trött på snön nu. jag vill ha vår och sommar. jag vill kunna sitta ute och läsa, sitta ute och titta på patricia när hon leker.

idag ska jag ha god middag. hälleflundra med kräftor, färsk svamp och sockorärtor. det är bara så gott. det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Hälleflundrarn tillhör favoritfisken. visst jag gillar abborre och rödspätta också. jag äter nog all fisk, nä det gör jag inte. jag gillar inte koljan och jag gillar inte kokt fisk. kanske tur att mannen fiskar så jag kan få färsk fisk :)

ska ni se en bra film ska ni se the ugly truth. den är bra (inte bara för att Gerald Butler spelar i den). Den där Butler är bara så charmig och så sexig. Har man missat PS I love you så måste man bara se den. jag såg den nu ena dagen för femte gången. fortfarande blir jag ledsen när jag ser den. det är skönt och ha någon sådan film så man kan gråta av sig lite.

nä nu har jag nog inte mer att skriva. ledsen syster du får nöja dig med detta.

jo förresten... Grattis Stina på din 24 årsdag. nu är du snart gammal tant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0