något måste vara fel...

jag skriver här igen. det är ju väldigt ofta nu som jag skriver.

måste säga att jag mår bra. konstigt att säga det. det är länge sedan jag mådde så här bra. jag tror det beror på att jag har bestämt mig. det är skönt när man verkligen har bestämt sig, inte bara intalat sig utan man har bestämt sig av hela sitt hjärta. så skönt är det. jag känner mig som 20 igen. skönt och känna så.

idag ska jag träna. jag måste bara intala mig det. det är så lätt när man är trött som jag är att man väljer att sitta i soffan och titta på OS. Jag har tidig vecka hela veckan lång så jag vet att jag är så trött när det är fredag. det känns att stiga upp klockan 05:00 var dag. Jag är ingen morgon människa, fast jag är ingen kvälls människa heller. med andra ord jag gillar att sova.

igår gick jag utan lunch. allt för att komma hem och mysa med min älskade dotter. Vi körde en sväng till mormor och morfar. Sen var det bara att köra hem och laga mat.

när man ser sin dotter undrar man var tiden har tagit vägen. hon är så stor nu. hon klarar sig så bra själv. som tur är så är hon fortfarande väldigt mammig och ska kramas och pussas mycket.. jag bara älskar detta. det kommer en tid när det inte kommer att vara så. alla barn får väl en period när mamma inte är det bästa i hela världen. kommer bli en jobbig tid men man vänjer sig väl. jag är ju en stor trams när det gäller mitt barn. hon har inte sovit borta många gånger och de gånger hon har sovit utan mamma så har vi varit iväg på något. hon har inte sovit där bara för att hon tycker det är skoj. nu har hon börjat fråga om hon kan sova hos mormor och morfar. hennes mamma gillar inte det. jag kan inte sova utan henne. jag ligger vaken stor sätt hela natten och oroar mig för henne. jag oroar mig att hon ligger och saknar sin mamma och gråter tyst för sig själv. jag vet att det inte är så men jag är så tramsig.

nä nu är det snart lunch.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men ehhhh nu e det dags för en ny...:)

2010-03-11 @ 06:49:49
URL: http://dragonbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0