askmoln

sitter på jobb och det är inte för mycket att göra. pga vulkanen på Island så är alla flyg inställda idag. vi vet inte om våra plan kommer hem till morgon så vi kan flyga i helgen. vi hoppas på det. sker inte det så blir det inte roligt nästa vecka. mycket backlog som ska iväg och mindre glada kunder.

jag trodde jag hade fått träningsvärk efter tisdagens träning men det är nog en skada istället. det blir inte bättre och det gör bra ont. jag får se hur det är i helgen. blir det inte bättre så får jag söka för det. jag som vill träna på tisdag men det verkar inte kunna hända.

känns som våren äntligen kommit. det är underbart väder. synd att man jobbar. när det väl är helg så är inte vädert lika bra. jag hade tänkt putsa fönster till helgen men det kan jag nog glömma med min arm. det gör så ont!!!!!! jaja det är väl självförvållat...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0