skriva något lite.

helgen har gått. det gick för fort. jag trodde jag skulle få vila ut men det kunde jag glömma. patricia vaknade tidigt både lördag och söndag. i natt har hon inte sovit så jag har fått 2 timmars sömn på hela natten. det känns kan jag berätta. jag har huvudvärk och är helt snurrig. Jag fick inte gjort allt som jag hade tänkt mig när det var fredag. i fredags gick vi ut och åt lite. vi brukar göra det på fredagen. anting går vi ut eller så hämtar vi hem något. lördagen fiskade anders. jag och patricia körde till mamma och pappa en sväng. när vi kom hem igen var det dags för veckohandling. efter det orkade man inte mycket mer. jag låg i soffan och såg superstars och anders sov. i går var anders på skånskans sommarfiskefinal (han vann). Jag och patricia körde än en gång till mormor och morfar. när anders kom hem så var det meningen att jag skulle träna men anders ville fira sin vinst i finalen så vi körde och åt lite. det blev en runda på hemmakväll och fem filmer. köp skånskan idag och nästa måndags så tror jag att min man är med. han vann en fiskeresa till frankrike men den tror jag att han ska sälja. han vann även ett fiskespö som han var nöjd med.

idag ska jag på utvecklingssamtal på dagis. jag får väl höra att patricia inte pratar så bra. jag tror en del är mitt fel. jag är tolk till henne. jag förstår henne jättebra och när inte andra förstår så tolkar jag. det betyder att hon inte behöver anstränga sig. det är fel och jag försöker ändra mig. det är inte det lättaste.

nästa vecka bär det av till Ullared. jag är ledig både torsdag och fredag. jag behöver det. jag vill bara gosa med min dotter. det blir för lite av det tycker jag. nu när jag tränar 3 kvällar mitt i veckan så får jag ta igen  det på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0