lunch igen

men inte för mig.

jag har varit ledig måndag och tisdag och jobbar sent idag. vissa människor är bara för jobbiga. varför ska man göra allt för att förska ge folk dåligt samvete. bara otur att jag inte bryr mig när det gäller den människan.

nästa vecka smäller det. då börjar träningen. det ska bli så skönt. måttband måste jag skaffa så jag kan se om det händer något. visst man kan kolla med vågen men det är roligare med måttband. jag bryr mig inte vad jag väger. bara jag får träna lite. jag ska försöka träna 4 gånger i veckan. jag hoppas jag kan hålla det. det ska bli så skönt att komma igång igen.

helgen var det palmfestival. fredagen gick vi där nere och trängdes med alla andra trelleborgare. lördagen åkte vi först till bosjökloster. det tog oss över 3 timmar att ta oss ut från parkeringen så när vi kom ner till markanden så hade de packat ner det mesta. vi åt på casablanca. skönt att de har öppnat igen. styrketränaren var bartender och boxtränaren kom också in och drack öl. lite dåligt samvete fick man allt när man satt där och åt pizza och drack öl. fast nästa vecka är det slut igen. då är det hårdkörning som gäller...

föräldrarna är på kos i 3 veckor så vi passar deras kärlekspapegoja. snacka om att föra liv. den är inte tyst många minuter på en dag. visseligen är den ganska underhållande och den gillar patricia. så fort patricia kommer så ska han kolla vad hon gör. sitter och följer allt hon äter.

nä det får väl vara allt för mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0