lunch

för alla andra men inte mig. jag ska inte äta förrän klockan 13. jag hatar jobba sent. nu ska vi flytta här ifrån och det blir långt bort. det kommer ta lång tid att ta sig dit. jag får räkna med 2 1/5 timme om jag ska lämna patricia. inget jag ser fram mot.  nog dags att fundera lite. snacka om förändringar som kommer ske.....

annars då??? mår lite små skumt hela tiden. jag kan sova konstant känns det som men när jag väl lägger mig så somnar jag inte. hopplöst. humöret svänger duktigt. undrar om jag har kommit in i klimakteriet? känns så ibland. inget som passar mig. jag skulle bara vilja låsa in mig och slippa allt och alla. vi har kaos på jobb. det stress från morgon till kväll. det finns inte en chans att andas. telefonen ringer hela tiden. kissa får man göra på sin lunch.det tar och ha det så vecka ut och vecka in. ingen chans att återhämta sig. när man kommer hem så är det allt där hemma som ska göras. det ska lagas mat det ska plockas undan och patricia vill ha sin del av sin mamma. som idag är jag hemma klockan 19. när vi är klara med maten så är klockan nästan halv nio. då är det dags för patricia och lägga sig. imorgon börjar 0700 så hon ska upp 5. jag själv får stiga upp halv fem så jag vill också sova. man har helgen för sig själv fast då ska man hinna med allt annat som man inte hinner med annars. det ska städas och tvättas och man ska hinna umgås med människor. det är väl bara och säga välkommen till vuxenlivet. nä nu ska jag inte gnälla. det är snart semester. jag hoppas att jag får två bra veckor under sommaren. hoppas på fint väder då. när vi är i norge skiter jag i vilket. då kan det vara skit väder här. jag räknar ju inte med någon värme när vi är där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0