jag bara hatar

en viss människa. hur kan vara en sådan egoist som denna människa. ingen som helst sympati i kroppen. det är bara denna som räknas. bara jag ser personen kryper det i kroppen. denna människa är den enda i hela världen som det är synd om. alltid denna människa som har så mycket att göra och ingen annan gör något. FUCK OFF!!!!!!!!!!! jag brukar kunna gilla de flesta men denna klarar jag inte längre av. hur i helvete ska jag kunna stå ut i tre veckor till??? det kommer ta knäcken på mig.

Tror ni inte att jag hade sett fel på schemat idag. jag skulle köpa tåg kort så jag var på svågertorp tidigt. Jag tog tåget 11 minuter över sex och var på jobb halv sju. det visar sig att jag började inte förrän klockan 8. glöm att jag jobbar en och en halv timme utan betalning men det passade tydligen inte en viss person.

jag vet något som inte ni vet......

jag har äntligen fått mina hanskar och mitsar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0