i min ensamhet

sitter jag på jobb. bara jag som är här. danskarna är lediga idag. mina svenska kollegor har slutat för dagen. jag sitter här och väntar ut tiden. jag slutar klockan 18

vilket underbart väder det var i helgen. även idag är det helt underbart. man vill inte sitta här och dega. jag vill bara ut. det blir nog grillning när jag kommer hem. jag hoppas på det. jag har tagit fram kött i allafall..

jag får säga GRATTIS Stina. Stina klarade uppskrivningen idag och hon fixade DGR kursen förra veckan. Jag håller alla tummar och tår för dig på måndag. jag förväntar mig att det kommer en svart saab på måndag kväll och tutar:)

Annars?? ja jag längtar till jag kan få träna min boxning igen. jag blir deprimerad av att inte kunna köra. det är inte samma sak hemma. man kommer på 5000 andra saker som ska göras. försöker jag träna har jag ett barn som tycker hon ska sitta¨på ryggen när jag kör plankan. för er som inte gjort plankan kan jag säga att det är jobbigt och köra den utan någon på ryggen. hon ska ha mina vikter när jag kör vilket gör allt så jobbigt. visst jag kan springa och det har jag gjort en gång och jag fick träningsvärk i baken. med andra ord det tog. jag måste skärpa mig. fast när det är helg har mannen sitt intresse så mitt får jag försöka göra på vardagarna. när man jobbar heltid så är det svårt att få tiden och orken att räcka till. ibland undrar jag hur dum jag är som jobbar heltid. jag skulle bara jobbat 75%. det hade varit skönt. eller nä jag tycker egentligen inte det. jag gillar inte att gå hemma. jag vill jobba men jag vill nog jobba någon annanstans. detta är väl inte drömjobbet. visst är själva jobbet i sig ganska trevligt och utmanande men det är allt runt omkring som gör det skit. jag trodde när jag jobbade på MFT att jag visste vad stress var. en fredag där gick tiden på nolltid och det kändes som man inte hann andas. det var rena rama semestern. de sa när jag började på spirit att det var stressigt om fredagkvällarna men det var det aldrig. inte som vi hade det på MFT. Vissa dagar har vi 700 gånger värre här. jag vet att jag kan hantera stress. jag jobbar bra under stress men ibland blir det bara för mycket. mitt stora bekymmer är när det går på mitt humör. jag är duktig på stänga av. jag kan om jag vill stänga av känslor. det är inte nyttigt men skönt ibland. här måste man kunna göra det. annars hade jag blivit ovän med många.

nu blev det så långt igen.

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Hej



Anders måste ju låta dig få göra ditt intresse med ju

annars bara hojta till patricia kan få vara hos Billy lite om du behöver motionera.

Kram Linda

2009-06-04 @ 09:17:46
Postat av: stina

heejj !!!

tack jag hoppas verkligen jag klarar uppkörningen:) lust att köra med mig på söndag??? :$

kram

2009-06-05 @ 08:36:45
URL: http://xtinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0