snart semester.

det ska bli så underbart. jag längtar så efter semester. bara tanken att inte behöva göra någonting är lockande. vi ska till norge en vecka. blir ingen sol och bad. det tror jag inte i alla fall. mycket som spelar in och saker gör att det inte blir sol i år. nu vill jag att det ska bli september så jag kan börja träna min boxning igen. jag saknar det så.

grattis stina till körkortet. hon klarade det igår.

anders och patricia har semester denna veckan. de har varit duktiga. de har gjort vid hela trädgården måndag och tisdag. börjar bli så fint hemma. jag har haft den värsta tiden nu tre dagar. 09-17 det är den värsta. imorgon är 8-16 och fredagen när man ska gå på semester så jobbar man 11-19. inte så roligt....

det var väl vad jag hade att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0