torsdag.

och man sitter på jobb. ganska lugnt men det är inget man gnäller på. jag behöver inte så mycket. allt jag behöver är min lön. hade jag kunnat ha min lön och slippa jobba hade jag gjort det. men det hade nog alla gjort. man jobbar ju bara för att det är nödvändigt.

schemat för träningen är ute. det såg bra ut. boxningen är som vanligt tisdagar och onsdagar. de har flyttat fram det lite. bättre för mig som jobbar till 18 vissa dagar. är mellan 19,45 -21,00. jag är lite inne på step styrka med marie om onsdagarna och sen styrka som vanligt söndagar. frågan är orkar kroppen 4 dagars träning`? den har gjort innan men då var man lite yngre.

idag har man sen tid. jag slutar inte förrän 18. det är så tråkigt. nästa vecka har jag två sådana tider. hur kan man få två 18 tider när man är 9 personer??? imorgon är hyfsad dag. 7-15. då kommer man hem i hygglig tid. undra om de går med att man jobbar 75%?? skulle inte tro det....

händer det något i mitt liv?? inte mycket. känns som jag jobbar och sover. detta är första veckan jag jobbar efter semester och missfall så jag känner mig trött. när träningen kommer igång blir jag nog pigg...

nu ska snart alla gå på lunch så sitter jag kvar med en av de danska männen. inte för han gör för mycket. inte så skoj och jobba med honom ikväll men är han klar så kan jag skicka hem honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0