tillbaka till verkligheten

japp då var man tillbaka på sitt fantastiska jobb. man ska inte gnälla. man har ett jobb att gå till. man får pengar var månad. man vet ju inte när det tar slut.....

nu i helgen såg jag ett gammalt ex till mig. har inte sett honom på många år. han kom körandes i sin bil. han bor inte kvar i trelleborg. var roligt och se honom. lite minnen som kom tillbaka.....

jag och syster körde lite i trädgården i söndags. boxning då alltså. nu vill jag att det ska komma igång så man kan få träna. jag känner att jag har ingen motivation nu när jag inte tränar. när jag kommer igång så är det lättare för mig att börja springa själv.  jag hoppas att jag har mer ork att ta mig i kragen och träna själv. jag ska köra boxningen ( om det nu blir boxning) strykan och jag hoppas att latinoaerobic inte krockar med boxning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0