länge sedan sist.

när man tänker efter så kan man bli riktigt arg. vissa människor kan få barn hur som helst med andra som verkligen vill ha kan inte. livet är inte rättvist men vem har sagt att det skulle vara det. här blir man glad när man får reda på att man är gravid men den glädjen varade inte så länge. för en vecka sedan fick jag missfall. det värsta av allt är att alla tar det som det är vilken sak som helst. visst det är inget konstigt med missfall men för den som får det är det inte roligt. ringer man till sjukvården för att höra vad man ska göra. finns inget att göra. bara och vänta. du har en tid hos doktorn om fyra dagar då ser han om det är missfall.. den mängden blod och smärta är inte roligt att bara ligga hemma med. jag är snäll så jag lyder. när jag kommer in till sjukhuset säger det att det var starkt av mig att klara av det hemma utan smärtlindring. men hallå, det var det ni sa till mig att jag skulle göra. finns ingen som är intresserad av att svara på frågor. klart du inte har några frågor. vad finns det att fråga??? ja jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag är 34 år gammal och bara varit gravid två gånger. första gången fick jag barn och andra blev missfall. ber om ursäkt att jag inte knullat runt med allt och alla och lyckats bli gravid och behöva abort. skulle inte falla mig in att göra abort...... blir jag gravid så föder jag barnet. jag anser att är jag mogen att ha sex så ska jag vara mogen att stå för konsekvenserna av att ha sex. sen är det upp till var och en att ta död på ett barn. ja jag vet att det inte är ett barn men för mig är det. från den stund jag vet att jag är gravid är det ett barn i mina ögon... ska jag ge mig på att försöka skaffa ett barn till???? med tanke på att föda är inte något jag ser fram mot och missfall vill jag inte uppleva igen så tror jag inte det. jag har aldrig mått så dåligt som jag jag gjorde i torsdags natt och jag mår fortfarande inte ok. visst jag blöder inte lika mycket men det handlar om mer än så.

nä något annat nu.... semester är slut. jag har visseligen inte jobbat denna veckan men nästa vecka är det dags att återgå till det normala. vi var en vecka i norge.. det var intressant. jag kommer inte att åka till norge igen. annars har vi mest varit hemma. det har varit någon dag vi åkte till skånes djurpark. där var fint. jag gillade skånes djurpark.

nu vill jag bara att det ska bli 7 sep så jag kan komma igång med träning. nästa vecka hoppas jag att jag mår bättre så jag börja springa lite, kanske till och med locka syster till att slå lite så vi inte dör när det är dags för träning. nu skor är inköpta nu ska jag bara ha lite nya träningskläder.

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Usch vad hemskt Tänker på Er.

Så ledsen för Er skull

Sköt om Er

Många Kramar Linda

2009-08-07 @ 07:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0